خانه / بازاریابی اینترنتی / سئو / راهنمای سئو و بهترین تمرینات برای سال ۲۰۱۷

راهنمای سئو و بهترین تمرینات برای سال ۲۰۱۷

قانون اول سئو:

اگر شما نیز جزو افرادی باشید که به خوبی در حوزه بازاریابی موتورهای جستجو تبحر دارند و می دانند چگونه بازی شروع شده توسط گوگل را به پایان برسانند، پس حتما می دانید که قانون اول در سئو  که درآینده نیز وجود خواهد داشت خود گوگل است. گوگل و قوانینش باید راهنمای کار شما باشد. برای اینکه بتوانید در این بازی خوب ظاهر شوید و برنده مسابقه باشید، باید خود را با قوانین گوگل همگام و هماهنگ سازید. همانطور که می دانید مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که بیشتر بازاریابان آنلاین دوست دارند به هدف یکسانی دست یابند و آن هم قرار گرفتن در لیست برتر نتایج جستجو برای بهترین کلیدواژه های ممکن است. به همین خاطر است که گوگل تلاش می کند به کمک مهندسان خود الگوریتم های دقیقی را ایجاد کند و میلیاردها سایت و صفحات مرتبط با آن را پیگیری نماید. من معتقدم شرکتی همچون گوگل تلاش می کند تجربه کاربران را بهبود ببخشد و بهترین خدمات را در اختیار آن ها قرار دهد.

فرآیندهای سئو:

هر کاری که متخصصان سئو انجام می دهند باید ظاهر طبیعی و  واقعی برای موتورهای جستجو داشته باشد. این موضوع را می توانید در سایت های بزرگی همچون آمازون مشاهده کنید.  بیش از ۹۰ درصد از پروفایل لینک این سایت ها به صورت طبیعی و با اشتراک گذاری افراد ایجاد می شود. یک متخصص واقعی سئو باید اطمینان حاصل کند که همه کارهایی که انجام می دهد طبیعی است و برای همه افراد مفید است. الگوریتم های گوگل بسیار متبحر و پیچیده هستند و می‌توانند همه اطلاعات مورد نیاز را بیابند و نشانه های  طبیعی نبودن برخی از موارد را اسکن کنند. شاید بتوان گفت بزرگترین هدف متخصصان سئو اجتناب از انجام کارهای غیر طبیعی است.

۳ نمونه اصلی در مورد ردپای موارد غیر طبیعی:

PBN:

بیشتر متخصصان سئو به خوبی می دانند که PBN( شبکه وبلاگی اختصاصی) یکی از فاکتورهای بزرگ رتبه بندی برای سایت هایی است که ده سال عمر دارند.

مرتبط بودن:

محتوایی که در سایت های PBN قرار می گیرد باید مرتبط باشد. اگر لینکی از سایت غیر مرتبط به دست آید می تواند نشانه های غیر طبیعی بودن را به گوگل و الگوریتم های آن ارائه کند.

تنوع هاست ها و ای پی های مختلف:

زمانی که به سایت اصلی لینک می دهید بهتر است از اکانت هاستینگ متفاوت و شرکت های مختلف استفاده کنید.

اثبات اجتماعی:

PBN ها بخشی از سئوی موثر و مفید محسوب می شوند. در این میان اثبات اجتماعی نیز شیوه دیگری برای بهبود سئوست.  این روزها حضور در رسانه های اجتماعی یک روش بسیار طبیعی است. به همین خاطر گوگل نیز توجه زیادی به سیگنال های اجتماعی دارد و بر اعتبار و هویت آن افزوده است.

ترافیک واقعی:

گوگل به سایت هایی که در حال حاضر جریان ثابتی از ترافیک واقعی را دارند اهمیت و اعتبار بیشتری می بخشد. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا هر کسب و کار واقعی باید ترافیک طبیعی را از طریق ارجاعات، بازاریابی دهان به دهان، رسانه های اجتماعی و سایر موارد به دست آورد.

سخن نهایی:

موضوع مهم دیگری که در حوزه سئو وجود دارد این است که کسب وکارها و صاحبان آن ها باید در مورد بازاریابی موتورهای جستجو اطلاعات خوبی داشته باشند.  صاحبان کسب وکارها باید بدانند که امروزه افراد بیشتر از قبل از دنیای دیجیتال استفاده می کنند. به همین خاطر حضور در اینترنت و دنیای آنلاین به تنهایی کافی نیست و باید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب گردد.

منبع

مطلب پیشنهادی

۶ مورد از اشتباهات حوزه سئو که می تواند کسب وکار شما را نابود کند

حتما شما نیز همانند سایر افراد به دنبال فروش بیشتر هستید.  بیشتر شرکت ها تلاش …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *