خانه / بازاریابی اینترنتی / سئو / گزارش AMP در گوگل بین خطاهای بحرانی و غیر بحرانی تمایز قائل می شود

گزارش AMP در گوگل بین خطاهای بحرانی و غیر بحرانی تمایز قائل می شود

گوگل اخیرا اعلام کرده است که  گزارش AMP را در داخل کنسول جستجوی گوگل(Google Search Console) ارتقا داده است تا بتواند بین خطاهای بحرانی ( که مانع از دیده شدن صفحه مورد نظر در نتایج جستجو می شود) و خطاهای غیر بحرانی ( که بهتر است رفع گردد) تمایز قائل شود.

بنابراین زمانی که خطایی به صورت critical( بحرانی) برچسب می خورد بدین معنی است  که گوگل نمی تواند محتوای AMP را ایندکس کند و رتبه ای در نتایج جستجو به آن اختصاص نخواهد داد. خطاهای non-critical( غیر بحرانی) مانع از دیده شدن سایت در موتورهای جستجو نمی شود اما از بهبود نتایج جستجو جلوگیری می کنند.  در ادامه اسکرین شاتی از تغییرات اعمال شده را مشاهده می کنید:

منبع

مطلب پیشنهادی

۶ مورد از اشتباهات حوزه سئو که می تواند کسب وکار شما را نابود کند

حتما شما نیز همانند سایر افراد به دنبال فروش بیشتر هستید.  بیشتر شرکت ها تلاش …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *