خانه / بازاریابی اینترنتی / سئو / گزارش تحلیلی جستجو در گوگل دقیق تر می شود

گزارش تحلیلی جستجو در گوگل دقیق تر می شود

گزارش تحلیلی جستجوی(Search Analytics) گوگل در حال حاضر  به شما نشان می دهد صفحات AMP در  بخش کارت های غنی(rich cards) و نتایج موبایل چگونه عمل می کند.  در حال حاضر گوگل قابلیت جدیدی را به کنسول جستجوی خود اضافه کرده است که صفحات AMP ای که در بخش کارت های غنی و نیز نتایج موبایلی نشان داده می شود را فیلتر می کند.

شما می توانید از طریق کنسول جستجوی گوگل(Google Search Console) به این قابلیت دسترسی داشته باشید. در بخش گزارش تحلیلی جستجو(Search Analytics report)  فیلتری  وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: کارت های غنی گوگل به رستوران های محلی و دوره های آنلاین نیز توسعه می یابد

گوگل در  گوگل پلاس چنین نوشته است:  برای اینکه  بتوانید به سادگی نحوه نمایش AMP را تشخیص دهید و بین آن ها تمایز قائل شوید، می توانید نتایج موجود در بخش کارت های غنی و نتایج موبایلی را فیلتر کنید.به شکل زیر نگاه کنید:

گوگل قبلا نیز چنین فیلتری داشته است و در ماه می این قابلیت را دوباره به کنسول جستجوی خود اضافه کرده است.  اما زمانی که گوگل AMP را در نتایج موبایلی نیز اعمال کرد، فیلتر AMP  در برگیرنده نتایج هسته ای و اصلی نبود. این فیلتر تنها در بخش top carousel نشان داده می شد. بنابراین این نوع تغییر می تواند جزییات بیشتری را در مورد صفحات AMP و عملکرد آن ها در اختیار شما قرار دهد.

منبع

مطلب پیشنهادی

۶ مورد از اشتباهات حوزه سئو که می تواند کسب وکار شما را نابود کند

حتما شما نیز همانند سایر افراد به دنبال فروش بیشتر هستید.  بیشتر شرکت ها تلاش …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *