خانه / بازاریابی اینترنتی / سئو / نتایج نمودار دانش محلی در برابر برند: کدام بهتر است؟

نتایج نمودار دانش محلی در برابر برند: کدام بهتر است؟

در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که در سناریوهای مختلف چه نوع نتایج نمودار دانشی مناسب خواهد بود.  فکر می کنید کدام گزینه برای کسب وکار شما مناسب است؟

از زمانی که نمودار دانش گوگل توسعه یافته سوالات زیادی در مورد نتایج حاصل از این نمودار در ذهن افراد ایجاد شده است. یکی از سوالات پرتکراری که با آن مواجه هستیم این است که چه نموداری  برای ما بهترین است: پنل محلی یا برند؟ قبل از اینکه بخواهیم پاسخ این سوالات را بیان کنیم باید در مورد نمودار دانش محلی و برند اطلاعاتی داشته باشیم. ابتدا به شکل های زیر به دقت نگاه کنید. شکل زیر نمودار دانش برند را نشان می دهد:

در شکل زیر نیز می توانید نمودار دانش محلی را مشاهده کنید:

پاسخ به این سوال که کدام یک از این موارد برای شما بهتر است به سادگی چیزی که شما فکر می کنید نیست. این موضوع به نوع کسب وکار و نحوه اجرای آن بستگی دارد. به عنوان مثال در ادامه چهار سناریویی را مشاهده خواهید کرد که در هر کدام بهترین و ایده آل ترین نتایج نمودار دانش متفاوت است:

  • کسب وکاری که تنها به صورت آنلاین اداره می شود.
  • کسب وکارهایی با مکان های اندک
  • کسب وکارهایی که در موقعیت های مختلف ملی قرار دارند.
  • کسب وکاری که یک موقعیت دارد اما برند قوی خواهد داشت.

کسب وکاری که به صورت آنلاین اداره می شود:

کسب وکاری که تنها به صورت آنلاین اداره می شود، نتایج نمودار دانش محلی را نخواهد داشت. معمولا نتایج نمودار دانش برند چیزی است که برای این نوع کسب وکار ظاهر خواهد شد.

کسب وکاری که موقعیت و مکان های اندکی دارد:

کسب وکاری با دو یا سه موقعیت باید بتواند نتایج نمودار دانش برند را ایجاد کند تا در سطح ملی مطرح شود. همچنین برای اینکه افراد بتوانند موقعیت این کسب وکار را پیدا کنند باید نتایج نمودار دانش محلی نیز وجود داشته باشد. اینکار نیاز افرادی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت هستند را برطرف می کند.

کسب وکارهایی با حجم وسیعی از موقعیت ها:

کسب وکارهایی که موقعیت و مکان های زیادی دارند به دنبال نتایج نمودار دانش برند  و پنل محلی خواهند بود. اینکار به کاربران اجازه می دهد اطلاعات بیشتری از برند داشته باشند و گزینه های مختلفی برای موقعیت های متفاوت به دست آورند و از آن بازدید نمایند.

کسب وکاری با یک موقعیت  و برند قوی:

برخی از کسب وکارهای محلی یک موقعیت دارند اما برندشان بسیار قوی است.برای چنین کسب وکارهایی گوگل تلاش می کند پنل هیبریدی از نتایج را در اختیار کاربران قرار دهد. معمولا قابلیت های پنل محلی و برند با هم ترکیب می شود. در برخی از موقعیت های منحصر به فرد، برخی از کسب وکارها نام یکسانی را به اشتراک می گذارند اما یکی از آن ها توسعه یافته تر از دیگری است. در چنین شرایطی این دو کسب وکار برای به دست آوردن نتایج نمودار دانش با هم رقابت خواهند کرد. برای اینکه بتوانید درک بهتری از  رتبه بندی کسب وکارها در نمودار دانش داشته باشید می توانید از ابزار Google Knowledge Graph استفاده کنید.برای اینکه بتوانید نتایج موردنظر خود را به دست آورید بهتر است همین امروز دست به کار شوید.

منبع

 

مطلب پیشنهادی

۶ مورد از اشتباهات حوزه سئو که می تواند کسب وکار شما را نابود کند

حتما شما نیز همانند سایر افراد به دنبال فروش بیشتر هستید.  بیشتر شرکت ها تلاش …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *