خانه / بازاریابی اینترنتی / سئو / ۶ مورد از اشتباهات حوزه سئو که می تواند کسب وکار شما را نابود کند

۶ مورد از اشتباهات حوزه سئو که می تواند کسب وکار شما را نابود کند

حتما شما نیز همانند سایر افراد به دنبال فروش بیشتر هستید.  بیشتر شرکت ها تلاش می کنند از سئو( بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) به عنوان استراتژی مقرون به صرفه و طولانی مدت استفاده کنند و به کمک آن کسب وکار خود را رشد دهند. شما نیز ممکن است سئو و فرایندهای آن را در کسب وکار خود مورد استفاده قرار دهید. با اینحال هنوز هم مواردی وجود دارد که قبل از به کار بستن چنین استراتژی هایی باید آن را مدنظر داشته باشید. اگر این فرایندها را به درستی انجام ندهید، زمان با ارزش و هزینه های خود را به هدر خواهید داد. در این مقاله قصد داریم چند مورد از اشتباهاتی که در حوزه سئو رخ می دهد را با هم مرور کنیم. پس همراه ما باشید.

شما منبع ترافیک خود را نمی شناسید:

اگر ندانید کجا هستید، چگونه می توانید مسیر خود را برای ادامه راه بشناسید؟ به همین خاطر باید کلیدواژه هایی که افراد برای یافتن  محصولات و خدمات مورد نیاز خود به کار می برند را بشناسید و بدانید چه کلیدواژه هایی واقعا به فروش تبدیل می شوند. در چنین شرایطی به یک برنامه آنالیتیکی موثر نیاز خواهید داشت. بهترین ابزارهای آنالیتیکی رایگان شامل گوگل آنالیتیکس و  کنسول جستجوی گوگل است. اگر در مورد گزارش های انالیتیکی این ابزارها چیزی درک نکردید بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

برنامه طولانی مدت ندارید:

در سئو، همیشه باید تکنیک ها و طرح هایی داشته باشید که در کوتاه مدت به خوبی کار می کند. با اینحال در بیشتر مواقع، این تکنیک ها با گوگل و الگوریتم های آن دچار مشکل می شوند و رتبه بندی شما را نابود می سازند.بهتر است از آن ها اجتناب کنید.

نیت کاربران و خریداران را درک نمی کنید:

زمانی که افراد در گوگل و بینگ به دنبال محصولات یا خدمات مورد نیاز خود می گردند حتما نیت خاصی از این کار دارند. شما باید نیت مشتریان احتمالی خود را درک کنید و بدانید آن ها در چه بخشی از پروسه خرید قرار دارند. معمولا افراد ، زمانی که به تصمیم گیری در مورد خرید نزدیک می شوند به شیوه متفاوتی جستجو می کنند. پس باید این موارد را بشناسید.

با کلیدواژه های پرترافیک اغوا می شوید:

در Google Adwords Keyword Planner، می توانید کلیدواژه هایی که افراد برای یافتن موارد دلخواه از آن استفاده می کنند را بیابید. باید به خاطر داشته باشید که همیشه جستجوهای زیاد لزوما به معنای خریداران بیشتر نیست. برخی از جستجوها از سوی افرادی صورت می گیرد که اصلا تمایلی به خرید ندارند.برخی از کلیدواژه ها رقابت زیادی دارند و به دست آوردن رتبه های بالا برای آن بسیار دشوار خواهد بود.  به همین خاطر باید بدانید که چه کلیدواژه هایی به فروش بیشتر منجر می شود و سرمایه گذاری بر روی چه کلیدواژه هایی به هدر دادن زمان خواهد بود. اگر بتوانید با یک مشاور  بازاریابی آنلاین مشورت کنید، قادر خواهید بود کلیدواژه های دم درازی را شناسایی کنید که ترافیک بیشتری به سمت سایت هدایت می کنند و قادرند فروش بیشتری داشته باشند.

 سئو را همانند بازاریابی آنلاین می دانید:

داشتن رتبه خوب در موتورهای جستجو اگر به فروش منجر نشود هیچ ارزشی نخواهد داشت. روش های زیادی برای به دست آوردن فروش و افزایش آن از طریق سایت وجود دارد. برخی از این روش ها شامل بهینه سازی نرخ تبدیل، رسانه های اجتماعی، ترافیک پولی و استفاده از خبرنامه های الکترونیکی است. با کمک بازاریاب آنلاین قادر خواهید بود بهترین روش را برای خود انتخاب کنید.

 همه چیز را امتحان می کنید یا از متخصصان بی تجربه استفاده می کنید:

همانند هر موضوع دیگری که در زندگی وجود دارد باید برای رسیدن به رتبه بهتر و برتر پول پرداخت کنید.اگر از افراد بی تجربه استفاده کنید به نتایج دلخواه دست پیدا نخواهید کرد. اگر در شرکت خود بازاریاب اینترنتی ندارید، بهتر است این کار را به دست یک متخصص بسپارید و خودتان بر روی مسائلی که در آن تبحر دارید تمرکز نمایید.

نتیجه گیری:

همانطور که مشاهده کردید، کارهای زیادی وجود دارد که قبل از آغاز کار باید آن ها را بشناسید و مدنظر داشته باشید. با اجتناب از  اشتباهاتی که در این مقاله بیان کردیم، قادر خواهید بود به نتایج بهتری دست یابید.

منبع

مطلب پیشنهادی

گوگل رسما دستور لینک خود را متوقف می کند

گوگل از وبمسترها و متخصصان سئو درخواست کرده است دیگر از دستور لینک (link command) …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *