خانه / سیستمهای مدیریت محتوا / وردپرس / ۸ روش تایید شده برای تبلیغ پست های قدیمی در وردپرس

۸ روش تایید شده برای تبلیغ پست های قدیمی در وردپرس

آیا می خواهید که ترافیک و بازدید وب سایت خود را بالا ببرید؟ یکی از آسان ترین و هوشمندانه ترین روش ها برای گرفتن بازدید بیشتر تبلیغ مطالب قدیمی وب سایت شماست. در این مقاله به شما نشان می دهیم که از چه راه هایی می توانید به تبلیغ پست های قدیمی خود در وردپرس بپردازید.

 

اما قبل از این که شروع کنیم در ابتدا ببینیم چرا باید چنین کاری را انجام دهیم و چرا تبلیغ پست های قدیمی مهم است.

اگر دیده باشید بیشتر مردم یک پست در وبلاگ خود می نویسند و آن را یک یا دو بار منتشر می کنند و بعد آن را رها می کنند تا در آرشیو وبلاگشان از خاطره ها برود.

چرا اجازه می دهید تمام وقت و هزینه و تلاشی که برای یک پست کشیده اید هدر رود؟ تبلیغ پست های قدیمی تر و مرتبط به شما اجازه می دهد تا پتانسیل بازدید سایتتان را به حداکثر برسانید.  در این ۸ روش برای این کار را به شما نشان می دهیم.

  • مرتبا پست های قدیمی خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید

بیشتر به روز رسانی های شبکه اجتماعی شما توسط بخشی از دنبال کنندگان شما دیده می شود. این موضوع بیشتر به این خاطر است که شلوغی شبکه ها زیاد است و همیشه همه با هم در یک زمان آنلاین نیستند.

به همین خاطر است که پیشنهاد می شود که در زمان های مختلف روز اقدام به اشتراک گذاری مطالب کنید. پلاگین Revive Old Post به صورت خودکار پست های قدیمی شما را در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و لینکداین به اشتراک می گذارد. این پلاگین به روز رسانی های شما را در زمان های مختلف به اشتراک می گذارد تا بیشترین بازدید را برای آنها بگیرد.

  • نشان دادن پست های مرتبط در وبلاگ

هنگامی که به وبلاگ های مشهور مانند TechCrunch، Mashable و غیره سر می زنید، خواهید دید که در کنار یا زیر هر پست قسمتی مربوط به پست های مرتبط با آن پست قرار دارد.

اگر یک کاربر تا پایین صفحه برای خواندن پست شما بیاید نشان می دهد که وی درگیر موضوع شده است. با استفاده از یک پلاگین related posts شما می توانید به کاربران این امکان را بدهید تا بیشتر در وب سایت شما گشت و گذار کنند.

  • پست های پر بازدید خود را نمایش دهید

معمولا ۲۰ درصد وب سایت شما، باعث ۸۰ درصد بازدیدها به سایت شما می شوند. بعضی از مقاله ها از بقیه بازدید بیشتری را دریافت می کنند.

چرا بازدید آنها را بیشتر نکنیم؟ شما می توانید با نمایش این پست ها بازدید آن ها را بیشتر کنید. مردمی که به سایت شما می آیند بیشتر دوست دارند تا چیزی که توسط افراد بیشتری خوانده شده و پسندیده شده را بخوانند. برای این کار می توانید از پلاگین های مخصوص استفاده کنید.

  • ساخت صفحه های ۴۰۴ بهتر

بیشتر قالب های وردپرس یک صفحه ۴۰۴ پیش فرض دارند. یک صفحه ۴۰۴ هنگامی نمایش داده می شوند که صفحه ای که مخاطب به دنبال است پیدا نمی شود.

شما می توانید از این فرصت استفاده کنید تا مهمترین مطالب وب سایت خود را به نمایش بگذارید و بازدید کننده را در سایت نگه دارید. شما می توانید یک فرم جستجو در آن صفحه قرار دهید تا کاربران همانجا مطالبی که می خواهند را جستجو کنند.

  • جستجوی وردپرس بهتر

ویژگی جستجوی پیش فرض درون وردپرس کاملا محدود است اما شما می توانید این ویژگی جستجو را بهبود ببخشید. دو راه برای این کار وجود دارد.

اولین راه این است که از فرم Google Custom Search به جای جستجوی وردپرس استفاده کنید. روش دیگر که از پلاگین هایی مانند SearchWP استفاده کنید.

هر دو روش جستجوهای وردپرس شما را بهبود می بخشد.

  • صفحات آرشیو دلخواه

درست کردن یک صفحه آرشیو دلخواه بهترین راه برای تبلیغ کردن مطالب قدیمی اما همچنان مفید شماست.

شما می توانید مطالب پر بازدید، پست های پر نظر، پست هایی که اخیرا منتشر کرده اید و غیر را در این صفحه نمایش دهید. شما حتی می تواید تمام دسته بندی ها یا هشتگ های پست هایتان، آرشیوهای فشرده شده و یک فرم جستجو را نیز قرار دهید. این باعث می شود تا مخاطبان نه تنها به راحتی مطلبی که می خواهند را بیابند بلکه به آنها کمک می کند تا بفهمند وبلاگ شما در چه رابطه ایست. فراموش نکنید که یک فرم عضویت ایمیل در صفحه آرشیو قرار دهید.

  • لینک گذاری مقاله های قدیمی

ساختن لینک های داخلی یکی از مهمترین استراتژی های سئو است. شما باید به لینک گذاری داخلی مقالات عادت کنید.

برای کاربر خیلی مفید است که شما هنگامی که مطلب مرتبط قدیمی با مقاله دارید در داخل مقاله آن را لینک کنید. مردم با کلیک کردن لینک ها یکی پس از دیگری وب گردی می کنند. مطمئن شوید که لینک های زیادی دارید تا به آنها اجازه دهید بر روی آن کلیک کنند.

  • لینک گذاری پست های قدیمی در قسمت نظرات

هنگامی که نظرات کاربران را در سایت خود پاسخ می دهید، باید تلاش کنید تا با لینک گذاری و ارجاع آنها به مطالب دیگر این کار را انجام دهید.

البته این کار اجباری نیست و همه جا ضرورت ندارد ولی خوب است که این موضوع را به یاد داشته باشید و در صورت انجام آن خواهید دید که چه فرصت های خوبی نمایان می شود.

این کار باعث اعتماد سازی و بالا رفتن بازدید شما می شود. لینکی که شما قرار می دهید در قسمت نظرات باقی می ماند و تمام بازدید کنندگانی که بعدها مطلب شما را ببینند و سوال مشابهی داشته باشند بر روی لینک کلیک می کنند.

 

منبع

مطلب پیشنهادی

چگونه مهلت نظر دادن در وردپرس را برای بعضی پست ها تغییر دهیم

یکی از راه حل هایی که اغلب اوقات برای کاهش میزان نظرات اسپم پیشنهاد می …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *