خانه / اخبار آی تی / پیشنهاد کلان داده‌ای Teslra به مشتریانش

پیشنهاد کلان داده‌ای Teslra به مشتریانش

Teslra سال جدید را با دو برابر کردن تلاشش برای نگهداری مشتریانش و استفاده از کلان داده (Big Data) برای ارائه محصولات و قیمت مناسب تر شروع خواهد کرد.

این شرکت به دنبال ایجاد یک تیم تحلیلی با عنوان ” ایجاد ارزش مشتری “، می‌باشد که در آن یک تیم تحلیلی در ملبورن، بایستی داده های موجود شرکت را جمع آوری، پردازش و  تحلیل و آنالیز کرده و به دنبال محصولات جدید و با قیمت مناسب برای مشتریان باشند که از طریق ” یک راه و کانال ارتباطی درست و در زمان مناسب “، به دست مشتری برسد.

چندین تحلیل گر تمام تلاش و تمرکزشان را بر روی جنبه های مختلف مشتری از جمله جذب مشتری، نگهداری مشتری و باز پس گیری مشتری خواهند گذاشت.

مشخص نیست که این عمل تا چه اندازه‌ای برای جذب و نگهداری تک تک مشتریان، و یا گروهی از مشتریان با ویژگی های مشخص خواهد بود. ولی ظاهرا طبق گفته های یکی از سخنگوهای شرکت، کلاس بندی مشتریان مد نظر این شرکت می باشد.

علاوه بر تمرکز بر مسائل انفعالی، ظاهرا بخشی از تیم تحلیل به دنبال جمع آوری، پردازش و تجزیه و  تحلیل داده ها برای شناسایی و پیدا کردن ارزش مشتریان حال حاضر و آینده شرکت می‌باشند. والبته همراه با آن به دنبال تحلیل های پیش بینی کننده نیز برای ایجاد رضایت مشتری خواهند بود.

این شرکت همچنین این گونه بیان می کند که این تیم به دنبال “کلاس بندی مشتریان خاص” و تمرکز بر روی بالا بردن و بهبود بخشیدن ارزش مشتری می‌باشد.

Teslra با این کار به دنبال به چالش کشیدن روش کنونی شرکت ها برای حفظ مشتریان کنونی و همچنین به دنبال رهکارهای خلاقانه برای راهکارهای ارتباطی با مشتریان می باشد. هدف گذاری این تیم عموما مشتریان Teslra و بخش های بیزینسی کوچک خواهد بود و با تیم های دیگری از Teslra در ارتباط خواهد بود تا از پیاده سازی این کار اطمینان حاصل شود.

منبع

مطلب پیشنهادی

ورایزون به دنبال کاهش قیمت نهایی یاهو می‌باشد

ظاهرا شرکت ارتباطاتی ورایزون (Verizon) که قرار بود یاهو را در آینده‌ ای نزدیک خریداری …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *